Kaçamak Sonrası Diyet Listesi


Fazla kaçırdığınız bir günün sonunda, pişmanlık yerine harekete geçme zamanı! Önemli olan, yediklerinizi dengeleyebilmektir 🙂 Sakın pişmanlık duymayın. Tabi ki vereceğim listede miktarlar kişiden kişiye göre değişir ancak bu bir örnek listedir. Ölçüler ana öğünlerde ”Doyana Kadar’ şeklinde belirtilmektedir. 1 günden daha uzun uygulamamanızı öneririm! ! !

1 GÜNLÜK KAÇAMAK SONRASI DENGELEYİCİ PROGRAM:

SABAH: 1 adet yumurta
2 dilim ananas
1 kutu(110 gram) probiyotik yoğurt

ARA: 1 bardak (250 ml) kefir

ÖĞLE: Doyana kadar haşlanmış sebzeler / sebze yemeği
Yağsız salata
Yoğurt

ARA: 2 dilim ananas

AKŞAM: Doyana kadar çorba
Salata
Yoğurt

ARA: 1 fincan bitki çayı

NOT: Gün boyu, sınırsız domates, salatalık, marul, maydanoz, biber gibi çiğ sebzeleri kullanabilirsiniz. Bitki çayı içebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT:
Mutlaka gün içinde 2-2,5 litre su içmeyi ve 30-45 dakika orta tempolu açık hava yürüyüşü yapmayı unutmayın 🙂

Herhangi bir sağlık probleminiz varsa ve 17 yaşından küçük iseniz, uygulamamanızı tavsiye ederim.

Sağlıklı günler dilerim.

Özge

———————————

Sağlık Yaşam, Beslenme ve Diyet konularında fikir alışverişinde bulunmak, soru sormak veya randevu almak isterseniz, web sitemden veya youtube kanalımdan bana ulaşabilirsiniz.

http://www.ozgebezirci.com

Kanalıma abone olmayı unutmayın 🙂 http://bit.ly/ozgeyoutube

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s